نیت الهی و پاک لازمه کار یک بسیجی است
تاريخ : 4 / 9 / 1392برچسب:ارتش,زمینی,بسیج مردمی,پایگاه مردمی, | 20:1 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بسیج را فراتر از دسته‌جات و قالب‌بندی‌ها دانست و گفت: نیت الهی و پاک لازمه کار یک بسیجی است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم "مسعود باقری" رئیس اداره مهندسی نیروی زمینی ارتش، در همایشی که به همت بسیج بانک مرکزی و جمعی از رزمندگان و جانبازان گردان وحدت60 در سالن همایش‌های بانک مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ و تفکر و بلکه فراتر از دسته‌جات، یگان و سایر قالب‌بندی‌ها است.

رئیس اداره مهندسی نزاجا با بیان اینکه اگر نفس مسیحایی امام(ره)، بسیج را مطرح کرد، الگو از اسلام و عاشورا گرفت، گفت: در واقع بسیج را حضرت اباعبدالله با قیامی که انجام دادند تشکیل داد و با همین تفکر است که تا امروز نیز زنده و پیروز مانده است.

وی نیت الهی و پاک را لازمه کار یک بسیجی دانست و افزود: امروز نیز اگر کسی در سِمت دیپلماسی با کفار مذاکره می‌کند و نیت قربة الی الله داشته باشد و وارد مذاکره شود، بسیجی است.

در بخش دیگری از این همایش "سردار حسینی" فرمانده بسیج نهاد ریاست جمهوری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز با گذشت حدود 35سال از انقلاب اسلامی، کشور ما با عزت و قدرت، پابرجاست و جهان استکبار بعد از گذشت قریب 10سال اینچنین خوشحال است که توانسته توافقی با جمهوری اسلامی داشته باشد.

فرمانده بسیج نهاد ریاست جمهوری پیشرفت‌های امروز را ناشی از تفکرات بسیجی دانست و تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های پزشکی، هسته‌ای و... مدیون تفکرات بسیجی است، چراکه بسیجی، تنها با فرم پر کردن نیست و هرآنکه قلبش برای عزت این وطن می‌تپد، بسیجی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا